.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدي‌نژاد : خدمتگزاري به كاغذپاره‌ها نياز ندارد
آقاي كردان از نيروهاي دلسوزي هستند كه در طول اين 30 سال در خدمت انقلا‌ب بودند و در عرصه‌هاي گوناگون و در مسووليت‌هاي گوناگون حضور داشته و موفق عمل كردند و در مناطق عملياتي نيز حضوري فعال داشتند...
 احمدي‌نژاد : خدمتگزاري به كاغذپاره‌ها نياز ندارد

رئيس‌جمهور گفت وزارت كشور مامور است فضاي عمومي كشور را همواره بانشاط و پراميد نگه دارد و اين امر نيازمند طراحي و مديريت است. ‌

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا  محمود احمدي‌نژاد عصر روز يكشنبه در مراسم توديع سيدمهدي‌هاشمي سرپرست وزارت كشور و معارفه علي كردان وزير جديد كشور در ابتدا با تشكر از پورمحمدي وزير سابق كشور اظهار كرد: ايشان از دوستان خوب ما هستند و زحمت زيادي كشيدند و اكنون در سنگر ديگري مشغول خدمت به انقلا‌ب هستند و اميدوارم خدا به ايشان توفيق بدهد كه همچنان با روحيه‌اي كه دارند در خدمت انقلا‌ب و موفق باشند. ‌ وي در ادامه از سيدمهدي ‌هاشمي سرپرست وزارت كشور نيز تشكر و قدرداني كرد .


وي با اشاره به ويژگي هاي شخصيتي و كاري علي كردان يادآور شد: مگر خدمتگزاري به اين كاغذپاره‌ها نياز دارد؟ اين‌قدر در اين سرزمين انسان‌هاي والا‌ زندگي مي‌كنند و بالا‌ترين مقام عزت را دارند كه دنبال اين كاغذپاره‌ها نيستند، گرچه اين تهمتي بود كه به ايشان زده شد. ‌
وي ادامه داد: ضروري است از همكارانم در وزارت كشور نيز تشكر كنم. در سفرهاي استاني برخي از دوستان با ايما و اشاره به ما مي‌گفتند؛ بس است، ديگر بچه‌ها خسته شدند، نگاه به ساعت بكنيد، بچه‌ها از صبح تا حالا‌ دارند خدمت مي‌كنند.
من شرمنده اين افراد هستم و از آنها تشكر مي‌كنم، ولي بايد بدانيد براي اينكه بتوان قله‌ها را فتح كرد بايد اين‌گونه خدمت كرد. ‌ احمدي‌نژاد گفت: تشكر چهارم از آقاي كردان است كه اين مسووليت سنگين را پذيرفتند.
آقاي كردان از نيروهاي دلسوزي هستند كه در طول اين 30 سال در خدمت انقلا‌ب بودند و در عرصه‌هاي گوناگون و در مسووليت‌هاي گوناگون حضور داشته و موفق عمل كردند و در مناطق عملياتي نيز حضوري فعال داشتند.
وي متذكر شد: قدر زندگي كردن در اين دوران يعني دوران انقلا‌ب اسلا‌مي و حضور در عرصه خدمتگزاري را بدانيد.
به خدا رفتگري در جمهوري اسلا‌مي به رياست امپراتوري‌هاي جهان شرف دارد و اصلا‌ قابل مقايسه نيست. اين مقايسه مثل اين است كه شما يك قسمت از نور را با ظلمت مقايسه كنيد. اين ظلمت هرچقدر گسترده باشد ارزشي ندارد ولي نور هر چقدر كم باشد، نور است و جنس كار نيز از نور است.
جنس كار عزت و پيروزي است ولو انسان قطعه قطعه شود. وي در ادامه با بيان اينكه <همه ملت ايران عزيز و همه ملت ايران اعضاي يك خانواده هستند> گفت: ما وظيفه حفظ حقوق و كرامت ملت ايران را بر عهده داريم و بايد زمينه را براي شكوفايي استعدادها فراهم كنيم و محور صيانت از حقوق مردم، وزارت كشور است.
من به آقاي كردان توصيه مي‌كنم با خستگي‌ناپذيري بيشتر و با انرژي مضاعف مانند قبل در اين حوزه فعاليت كند و اگر مثلا‌ در وزارت نفت 12 الي 14 ساعت كار مي‌كردند، اكنون 36 ساعت در دو شبانه‌روز كار كنند. وي افزود: اكنون وقت بسيار مهم است و بايد در همه جاي كشور حضور وزير و وزارت كشور حس شود. ‌


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند ساروی 22 مرداد 1387
جناب آقای احمدی نژاد ریاست محترم جمهور ، از پنجره طبقه آخر سازمان مدیریت و برنامه ریزی سابق استان مازندران و معاونت برنامه ریزی استانداری فعلی می توان پروژه کمربندی شمالی ساری را دید که سخت ترین قسمت آن یعنی پل عریض رودخانه تجن توسط مرحوم دکتر دادمان وزیر راه خاتمی ساخته و افتتاح شد اما با انحلال سازمان مدیریت و برنامه ریزی توسط شما با توجیه سرعت در اجرای پروژه ها ، متاسفانه هنوز کامل نشده است ؟! در حالیکه شهر ساری روزانه ترافیک ناشی از حضور کارمندان و مراجعین ادارات کل را از سراسر استان شاهد است . بقیه پروژه ها هم همینطور !!! قولی را که به مردم ساری داده اید ؟؟؟؟؟!!! توجیه و حرف ساده است اما عمل ....... بسیاری از طرحها از جمله استادیوم ساری ، دانشکده کشاورزی ، مجتمع فرهنگی کوی طبرستان و ... مربوط به تلاش نمایندگان مجلس ششم آقایان روزبهی و مرحوم سلیم بهرامی و دولت خاتمی بوده است که بودجه آن را تصویب نمودند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.